_________ استفاده از مطالب اين سايت با ذکر منبع بلامانع است _________

" کانون ایران قلم"

info@iran-ghalam.de

kanoon@iran-ghalam.de

www.iran-ghalam.de

  نمونه ای جدید از بزهکاری مجاهدین خلق در سوئد

30.09.2008

فرزاد فرزین فر ـ وبلاگ دنیای مجازی

http://donyae-majazi.blogfa.com/

 

سه سال پیش دوستی برنامه آنتی ویروسی را در کامپیوترم گذاشت که بخوبی نشان میداد 2 جاسوس  ثابت اینترنتی مرتبا تلاش میکنند وارد کامپیوترم شوند و این برنامه مشخصات کامپیوتر این افراد را تا حدودی مشخص میکرد نیاز به هیچگونه تجزیه و تحلیل وجود نداشت و جای هیچ شک و شبهه هم باقی نمی ماند که  مجاهدین خلق تا چه اندازه وحشت زده اند و از یک فرد مخالف چقدر وحشت دارند و برایشان آنقدر مهم است از قبل بدانند فرد مخالف به چه چیزی فکر میکند و چه چیز از سیل جنایاتشان میخواهد بنویسد بعلاوه  حریم خصوصی شهروندان عادی هیچوقت مورد احترام این سازمان نبوده ، چه رسد به یک فرد مخالف و اگر این فرد هم یک عضو جدا شده و رسته و رهاشده از این جریان بوده در فلسفه وجودی این سازمان بعنوان یک انسان نه جایگاهی دارد و نه حق حیات دارد بقول یک  شهروند سوئدی : « فرقه ها تحمل اعضای جداشده و ناراضی را ندارند » !

زمان گذشت و من اهمیتی به اینگونه ترفندهای این باند تروریستی  نمیدادم تا اینکه چهار الی پنج ماه پیش مهلت یک برنامه آنتی ویروس تمام شده بود و من اطلاعی نداشتم بمرور متوجه شدم که کامپیوترم دچار مشکلاتی شده است بطور نمونه « ورد » از کار افتاده بود و هیچکدام از فایل هایم که عموما مقالات و اشعارم و عکسهای خانوادگی ام  بود باز نمیشود تا حدودا یک ماه پیش صفحه مانیتورم عوض شد . و عکس یک سیم خاردار جلوی مانیتورم ظاهر شد دیگر شکی باقی نگذاشت که این شیوه یک جنگ روانی شناخته شده توسط فرقه مجاهدین خلق است . عکس سیم خاردار همان عکسی است که بعنوان سمبل و نماد قلعه اسرای اشرف درعراق ، در سایت های خبری متعلق به اعضای جداشده این سازمان منجمله در صفحه اول « سایت ایران آوا » و « سایت ایران اینترلینک » مورد استفاده قرار میگیرد .

بعد از نصب آنتی ویروس جدید و روبراه کردن کامپیوتر متوجه شدم تمام عکسهای خانوادگی ام را دزدیده اند و سپس از بین برده اند عکسهای فرزندان عزیزم که خیلی برایم دوست داشتنی بود و همچنین کلیه مقالات و اشعارم هم دزدیده شده و از بین رفته اند و تیتر 2عد از شعرهایم را گذاشته اند  تا مثلا من را تحت فشار روانی و ذهنی بگذارند و ضربه شان  کاری تر باشد .

تاکید میکنم 21 سال انواع جنایتها و خیانتهای این  فرقه مافیایی را تحمل کرده ام زندان ، شکنجه و صدها توطئه نا جوانمردانه و غیر انسانی و ... اما من مسئولیتم را و ایمانم به سرنوشت مردم و میهنم را در هیچ شرایطی از یاد  نبرده ام و آرمان انسانی ام را در بحرانی ترین شرایط – که این فرقه امکان حیاتی برای من باقی نگذاشته بود و روزنه امیدی وجود نداشت – به فراموشی نسپرده ام با چنین مسئولیت خطیر و انگیزه های والای انسانی ترفندهای مجاهدین خلق  نمی تواند مانع از حرکتم شود و دوران و تاثیر گذاری این کنشها و رفتارها به پایان رسیده است حتی آنقدر نا چیزند که ارزش پاسخگویی ندارند و من بخاطر این جریان پا به عرصه حیات اجتماعی ام نگذاشته بودم که بخواهم با توطئه های آنها از بین بروم و کنج عزلت بر گزینم  و بترسم و ساکت باشم از سازمانی که هزاران زن و کودک و پیر و جوان را بیشرمانه و بیرحمانه به قتل رسانده است مگر باید انتظاری غیر از این داشت ؟

اشعار دزدیده شده جهت اطلاع عموم در وبلاگم گذاشته خواهد شد و هر کس به دلیل مسئولیت اخلاقی وظیفه دارد هر جا دید که از این اشعار دزدیده شده  استفاده  کرده اند  و  در  جایی به اسم خود چاپ کرده اند این موارد را افشا کنند و برای شهادت و نظارت بر این امراشعار فوق و اشعار دیگرم که بدست اینها افتاده است در اختیار یک مرجع مسئول سوئدی قرار خواهد گرفت .

همچنین کلمه رمز « پاس ورد » دو عدد ایمیل من همیشه در کامپیوترم بوده که با توجه به ماهیت ضد انسانی این فرقه بی شک مورد سو استفاده قرار گرفته و قرار خواهد گرفت که جهت اطلاع این ایمیلها بعد از این توسط من مورد استفاده قرار  نخواهد  گرفت :

        farzadfarzinfar@hotmail.com

        farzinfar-f@hotmail.com

تمامی این فاکتورها وعملکردها که در تمام تاریخچه فرقه مجاهدین خلق  بطور روزمره  شاهد ش هستیم 5 مشخصه عام و مهم را میشود استنباط و استنتاج کرد : الف- فرقه ها امکان همزیستی مسالمت آمیز و حقوق برابر شهروندی با دیگر شهروندان جامعه را ندارند . ب – تمام فرقه ها ساختار ایدئولوژیک دارند و بدلیل همین ساختار روانی امکان حیات صلح آمیز ندارند و با مفاهیمی از جمله صلح ، عشق ، برابری و سازگاری اساسا بیگانه اند .پ – فرقه ها بحران زی هستند و فقط میتوانند در جنگ و خشونت و ترور زندگی کنند و بحران خود را به سرتاسر اجزاء جامعه منتقل میکنند .ت – فرقه ها فقط و فقط حالت تخریب و فرسایش برای تمامی جوامع بشری دارند . ث- تمام اندیشه ها و جریانات فرقه ای رادیکالیسم کور را تولید و باز تولید میکنند که نتیجه ای جز رمانیسم انقلابی و فلسفی ، آنارشیسم  توام با لمپنیسم برای جامعه ارمغان دیگری ندارند و محصولش برای خودشان جدا ازانحراف از اصول و ارزشهای اخلاقی شناخته شده ، افتادن در دام راسیسم ، سکتاریسم و اپورتونیسم است .! این ارزیابی حداقل و مختصر صرفا جنبه نظری ندارد و هزاران فاکتور هست که من شخصا شاهد و ناظر بر آن بوده ام و در این مطلب نمی گـنجد !

این نکته هم قابل ذکر است که این اشعار بصورت شماره گذاری در وبلاگم خواهد آمد و بعضا در 5 سال قبل سروده شده است و بدون توضیح خواهد آمد و بدلیل مشکلات مادی چند جلد کتاب شعر را که آماده است نتوانسته ام به چاپ برسانم و در اختیار عموم قرار بدهم و توضیحات و پاورقی هر کدام از این اشعار در چاپ کتاب میسر خواهد بود .

اما سه نکته آخر و حائز اهمیت:

 1- آقا و خانم رجوی اینگونه عملیاتهای ایذایی مشکلی از شما را حل و فصل نخواهد کرد و بهتر است نماینده شما در سوئد و اسکاند یناوی یعنی عضو باصطلاح شورای رهبریتان که مقرش در شهر استکهلم است و مخفی است و تشکیلات شما را هدایت میکند به سوالات مطرح جامعه ایرانی و مسئولین کشور سوئد پاسخ بدهد اگر حتی یک میلیونیم راستی و صداقت در شما هست و میخواهید از لیست تروریستی خارج شوید میبایست پاسخگو باشید و با بند و بست سیاسی نمیشود به حل و فصل مسا یل پرداخت !

 2 – ما در معرض قضاوت عموم و تاریخ هستیم هر عمل غیر مسئولانه ما ضربه ای است جبران ناپذیر به مردم ایران و جنبش فراگیر اجتماعی ایران ! و انسان امروز اینقدر با لغ هست که نه تنها بد را از خوب تشخیص دهد بلکه همیشه و در همه حال بهترینها را انتخاب کند و سعادت خود و جامعه اش را در نظر داشته باشد

 3 – در این مدت من به یک موفقیت دست یافتم اگر چه برایم خیلی سخت بود ولی هر کار سخت اگر به نتیجه مطلوب خود برسد راهگشاتر و موفقیت آمیز تر است این آن چیزی است که تک تک ما به آن نیازمندیم و تمام  سعی ام این بود که حتی جلوی واکنش طبیعی ام را بگیرم چرا که عمیقا معتقدم و بدان شناخت پیدا کرده ام که حرکت بر اساس کنش و واکنش از اصل انتخاب سرچشمه نمیگیرد و... موفقیت در این است که : یک فرقه بحران خود را به من منتقل کرده است و من یک ماه شبانه روز تلاش موفقیت آمیز کردم تا این بحران را به جامعه منتقل نکنم و موفقیت دیگر من این که خوشبختم بگویم در اعتقادات و اصولم هیچگونه خدشه ای پیش نیامد این آن چیزی است که تمام عمرم برایش تلاش کرده ام و خود را و باورهای خود را مدام در آیینه جامعه و مردم محک زده ام – و نقاط ضعف خود را همیشه مورد بازبینی و بازنگری قرار داده و برای باز سازی آن همیشه تلاش سخت کرده ام - و همچنان با افتخار تمام برایش تلاش خواهم کرد ...! یک جامعه شناس و روانشناس متخصص ایرانی میگوید : اگر چیزی ما را آزرد و صدمه ای به ما  وارد  شد و اگر ما نتوانیم در زمان 24 ساعت آنرا پشت سر بگذارانیم پس اشکالی در ما هست . ( و من هم امیداوارم مطلب گفته شده توسط این عزیز را بدرستی منتقل کنم و شرمنده نشوم ) 

زنده و جاوید باد تمام جهانوندان عزیز این جهان !

زنده و رستگار باد ایران و ایرانی !

 

فرزاد فرزین فر – استکهلم

23/9/2008 - 3/7/1387

 

 

مطالبی دیگر از فرزاد فرزین فر:

ــ چرا دنیای مجازی، بمناسبت آغاز بکار وبلاک دنیای مجازی

 

مطالبی در ارتباط:

ــ دولت عراق ارتباط با مجاهدین خلق را ممنوع کرد ( رادیو بی بی سی )

ــ بن بست در بن بست ( سایت ایران قلم )

ــ عراق مجاهدین خلق را به فعالیت های ضد دولتی متهم کرد ( رادیو فردا )

ــ یادی از صدیقه مجاوری، بمناسبت 17 ژوئن 2003، سالگرد دستگیری مریم رجوی( بتول ملکی )

ــ برگی از تاریخ ، 17 ژوئن 2003  ( سایت ایران قلم )

ــ هر صداي آزاديخواهي در فرقه به فرمان رجوي ها خاموش گرديد ( خانواده نوروزی )

ــ جاده صاف کن های " جنگ و خشونت " ( سایت ایران قلم )

ــ در خواست خروج سریع ساکنین اشرف از مراجع بین المللی ( کانون رهایی )

ــ اسناد تروریست بودن فرقه مجاهدین خلق جهت دادگاه های عالی بین المللی ( سایت مجاهدین WS )

ــ نامه سرگشاده محمد حسین سبحانی به آقای ریموند تانتر ( ایران قلم )

ــ پرفسور انصاری: سازمان مجاهدین خلق  برخلاف ادعاهايش يک سازمان دمکراتيک نيست ( جبهه ملی )

ــ گزارش صدای آمریکا از حکم دادگاه لندن در مورد مجاهدین و انعکاس نظر اعضای سابق این گروه ( رادیو آمریکا )

ــ مصاحبه سایت ایران قلم با محمد حسین سبحانی در مورد خروج احتمالی یا فرضی سازمان مجاهدین از لیست گروه های تروریستی ( سایت گویا )

ــ دادگاه تجدیدنظر در لندن مجاهدین خلق را تروریست نشناخت ( بی بی سی )

ــ درک و فهم مشترک از مبارزه با تروریسم ( سایت ایران قلم )

ــ اظهارات سخنگوی دولت فرانسه در مورد تروریست بودن سازمان مجاهدین خلق ( ایرنا )

 

 سایت ایران قلم از انتشار مطالب و مقالاتی که در آن کلمات توهین آمیز استفاده شده، معذور است

مسئولیت مطالب درج شده بر عهده نویسندگان آن می باشد