_________ استفاده از مطالب اين سايت با ذکر منبع بلامانع است _________

" کانون ایران قلم"

iran-ghalam@hotmail.com

www.iran-ghalam.de

خبر فوری ششم از لیبرتی و آلبانی ـ مسعود رجوی مانع انتقال دو گروه پانزده نفره از لیبرتی به آلبانی شده است

 

 

تحریریه ایران قلم، بیستم ژوئن 2013

 

براساس اخبار دریافت شده از درون کمپ لیبرتی در عراق مسعود رجوی مانع انتقال دو گروه پانزده نفره از لیبرتی به آلبانی شده است . این در حالی است که مطبوعات عراق در روزهای گذشته بطور گسترده از سوی مارتین کوبلر نماینده دبیر کل ملل متحد در عراق نقل کرده اند که وی از همه کشورهای اروپابی خواسته که هرچه زودتر آمادگی خودشان را برای پذیرش ساکنان کمپهای لیبرتی و اشرف اعلام کنند.

لازم به یادآوری است که کلیه کارهای انتقال دو گروه پانزده نفره انجام شده بود و دیروز اماده حرکت بوده اند که در ظاهر علت این تاخیر حمله موشکی اخیر و شلوغی کارها بیان شده است. خبر تکمیلی دریافت شده حاکیست که در روزهای آینده برغم مخالفت رهبری مجاهدین سری سوم از 210 نفر که شامل این دو گروه پانزده نفره می باشند، به آلبانی اعزام خواهند شد.

 

همچنین .......

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خبر فوری پنجم از لیبرتی و آلبانی ـ مسعود رجوی در لیبرتی افراد متقاضی انتقال به آلبانی را تهدید می کند

 

 

تحریریه ایران قلم، پانزدهم ژوئن 2013

 

اخبار دریافت شده از درون کمپ موقت ترانزیت ( لیبرتی ـ عراق ) و همچنین آخرین فردی که از لیبرتی و فرقه مجاهدین جداشده است، حاکیست که مسعود ﺭﺟﻮﯼ بعد از دریافت گزارش های مختلف از شرایط متحول، همراه با نارضایتی و تمایل به جدایی از افراد انتقالی از لیبرتی به آلبانی در صدد آمده است تا دست به یک تهدید درون تشکیلاتی بزند. براساس اخبار منابع ذکر شده مسعود رجوی در ﯾﮏ ﭘﯿﺎﻡ ﺩﺍﺧﻠﯽ که به اعضای سازمان مستقر در لیبرتی ﺩﺍﺩﻩ است خطاب به آنان گفته است ﮐﻪ ﻟﯿﺴﺖ افراد انتقالی به ﺁﻟﺒﺎﻧﯽ ﺑﺴﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﻭ ﻫﺮ ﮐﺲ ﺻﺤﺒﺖ ﺍﺯ انتقال به ﺁﻟﺒﺎﻧﯽ ﺑﮑﻨﺪ ﺍﺧﺮﺍﺝ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺗﺤﻮﯾﻠﺶ ﻣﯽ ﺩﻫﯿﻢ ﺑﻪ ﻋﺮﺍﻗﯿﻬﺎ ...

البته واکنش اعضای سازمان در ارتباط با پیام رجوی با توجه به وحشت و سرکوب تشکیلاتی ، حمایت ظاهری از سخنان وی و در خفا ایجاد حس کنجکاوی و پیدا کردن امید برای یافتن راه حل هایی برای نجات از فرقه ( از طریق انتقال به آلبانی ) بوده است.

براساس اخبار دریافتی از منابع ذکر شده در درون لیبرتی درخواست انتقال از لیبرتی در عراق به آلبانی زیاد و بسیار بیش از تعداد 210 نفر بوده که رجوی را مجبور به دادن این پیام کرده است.
 

همچنین .......

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خبر فوری چهارم از آلبانی ـ ناراضیان مستقر در آلبانی در مقابل دستورات رهبری فرقه مجاهدین مقاومت می کنند

 

 

تحریریه ایران قلم، دهم یونی 2013

 

براساس اخبار دریافت شده ناراضیان و جدا شدگان از فرقه مجاهدین که از لیبرتی در عراق به تیرانا پایتخت آلبانی منتقل شده اند، علیرغم تلاشهای فرستاده قلعه اورسوراواز در پاریس به مقر پناهندگان انتقالی از لیبرتی در تیرانا برای قطع ارتباط آنها با دنیای بیرون ، ناراضیان از فرقه رجوی توانسته اند به برخی امکانات ارتباطی دست پیدا کنند و در مقابل دستورات رهبری فرقه مجاهدین مقاومت کنند.

آنها می گویند که جمع خودشان را از نوچه ها و جاسوسان رجوی که گوش بفرمان محمود هاشمی ( اسم مستعار عامل رجوی ) نام فرستاده سازمان از فرانسه هستند جدا کرده و با هم خرج شدن برای خودشان غذا تهیه می کنند. آنها گفتند که هاشمی روز جمعه هفت ژوئن برای آنها غذا آورده ولی آنها مانند موارد قبلی از پذیرفتن غذا خودداری کرده اند. هاشمی به آنها گفته آمدم به شما بگویم شورا و سازمان از قدیم می دانست که روحانی و قصیم مساله دار هستند و همیشه قصد اخراج آنها را داشتیم ولی مراعات شرایط اشرف و لیبرتی را می کردیم حالا آنها را از شورا اخراج کردیم.

به نظر می رسد که جدایی آقایان قصیم و روحانی ضربه هولناک به فرقه رجوی در آستانه انتقال 210 نفر از اعضای سازمان از لیبتری در عراق به  آلبانی بوده است که مزید بر آن برنامه پیش تبلیغاتی پیش روی سازمان در ویلپن پاریس در 23 ژوئن بسیار تحت تاثیر خود قرار داده است.
 

همچنین .......

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خبر شماره 3 ـ افراد انتقالی به آلبانی موظف شده اند که با کسی تماس نگیرند

 

 

تحریریه ایران قلم، هفتم یونی 2013

 

اخبار دریافت شده از لیبترتی در بغداد و همچنین افراد ناراضی در گروه انتقالی به لیبرتی حاکیست که افراد انتقالی از کمپ لیبترتی در عراق به کشور آلبانی از طرف رهبری فرقه مجاهدین در فرانسه موظف شده اند که با خانواده و دوستان و آشنایان خود به هیچ عنوان تماس نگیرند. این موضوع را یکی از افراد مامور از قلعه اوورسورواز فرانسه به آلبانی به نام محمود هاشمی به افراد منتقل شده به لیبرتی ابلاغ کرده است . لازم به یادآوری است محمود هاشمی که به عنوان مسول تشکیلاتی از فرانسه به آلبانی فرستاده است ، احتمالا نام اصلی این فرد نیست و اسم غیر واقعی و مستعار می باشد.

 

همچنین .......

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خبر فوری شماره 2 ـ رهبری فرقه مجاهدین در فرانسه دو تن از عوامل خود را برای کنترل و سرکوب اعضای انتقالی به کشور آلبانی فرستاده است
 

 

تحریریه ایران قلم، پنجم یونی 2013

 

بر اساس اخبار دریافت شده توسط ایران قلم, منابع آگاه در بغداد و آلبانی خبر دادند که از سی نفر انتقال یافتگان جدید به آلبانی پنج نفر زن هستند و رهبری سازمان مجاهدین در کمپ لیبرتی برخی افراد خاص و نزدیک خود را هم قاطی بیماران کرده و به آلبانی می فرستد تا به کنترل افراد جداشده و مخالف بپردازند. در همین رابطه سازمان مجاهدین دو نفر از سرکردگان خود در فرانسه را که مستقیما تحت نظر رهبری فرقه مجاهدین در قلعه اووروسوراواز فرانسه هدایت می شوند و به آلبانی فرستاده تا در آنجا هم سرکوب و اعمال کنترل تشکیلاتی را علیه افراد به کارببندند و مشخصا از تماس افراد با خانواده ها و زسانه ها و افشای رهبری سازمان توسط آنها جلوگیری کنند.


یکی از این دو نفر حسن نایب آقا می باشد که پیوسته بین فرانسه و آلبانی در تردد است ولی نفر دیگر ثابت می باشد.


منابع جداشدگان از فرقه مجاهدین در آلبانی گفتند که این دو نفر را سازمان به عنوان مسئول افراد اعزامی از لیبرتی به آلبانی فرستاده است که به جز چند نفر جاسوس خودشان، سایر افراد آنها را تحویلشان نگرفته است و ناراضیان جدا شدگان حتی از گرفتن غذا از آنها و دیدار و صحبت با آنها خودداری کرده و بر آزادی خودشان تاکید می کنند.

در این رابطه کانون ایران قلم از خانواده های افراد ساکن لیبرتی می خواهد که به مجامع بین المللی برای به دست آوردن اسامی افراد منتقل شده به آلبانی فشار وارد کنند زیرا زهبری فرقه رجوی به شدت می کوشد تا اسامی منتقل شده ها مخفی بماند و از هرگونه درز کردن آنها به بیرون جلوگیری شود. کانون ایران قلم همچنین از مسولین دولت آلبانی می خواهد که از رفت و آمد سران فرقه رجوی به محل استقرار این پناهندگان جلوگیری کند زیرا قصد محدود کردن آزادی این افراد و کنترل و آزار روانی آنها با پیاده کردن مقررات سرکوبگرانه فرقه ای تشکیلاتی روی این افراد و کنترل ارتباطات آنها حتی در کشور آزاد آلبانی را دارند. ما تاکید می کنیم که ورود چنین کسانی به آلبانی آنهم نه از عراق و کمپ لیبرتی بلکه از یک کشور دیگر در رابطه با پناهجویان کاملا غیر قانونی و مغایر با توافقات بین یونامی و دولت آلبانی است و هدف از انتقال این افراد به کشور ثالث را مخدوش می سازد هدفی که همانا آزادی و رهایی آنها از قید و بندهای فرقه ای و راه یافتنشان به دنیای آزاد بویژه استفاده آنها از وسایل ارتباطی و رسانه ای برای تماس با خانواده ها و رسانه ها که سالیان متمادی از آن محروم بودند، می باشد.
 

همچنین .......

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خبر فوری ـ سی نفر دیگر از اسرای فرقه رجوی به آلبانی منتقل شدند

 

 

تحریریه ایران قلم، سوم یونی 2013

 

براساس اخبار دریافت شده از خانواده ها و قربانیان فرقه مجاهدین در بغداد که توسط تعدادی از نمایندگان مجلس عراق نیز مورد تایید قرار گرفته است پریروز سی نفر دیگر از اسرای فرقه رجوی در کمپ لیبرتی در بغداد به عنوان دومین سری به آلبانی انتقال یافته اند که در میان آنها سه زن و عده ای از بیماران از جمله محمد اقبال برادر خواهران اقبال که کمپین انتقال به کشور ثالث را برپا کرده اند، می باشد.

لازم به یادآوری هست که در دو هفته گذشته نیز 14 نفر به آلبانی منتقل شده بودند که رهبری فرقه مجاهدین قصد پنهان کردن اسامی آنها از افکار عمومی و خانواده های آنها را داشت، زیرا می داند که به محض رسیدن این قربانیان خانواده های آنها تلاش می کنند که به عزیزان خود کمک کنند.

احتمالا همین روند عدم اطلاع رسانی را رهبری فرقه مجاهدین در مقابل گروه جدید منتقل شده به آلبانی نیز خواهد داشت. پرسش اساسی از رهبری فرقه مجاهدین این است که چرا این فرقه اسامی افراد منتقل شده به آلبانی را به خانواده های آنها اطلاع نمی دهد؟

رجوی باید بداند که خانواده ها بایستی از انتقال فرزندان و بستگانشان به کشور آلبانی مطلع شوند این حق طبیعی خانواده ها است. ضمنا رهبری فرقه مجاهدین باید به تعهدات و توافق های خود با کمیساریای عالی امور پناهندگان پایبند باشد تا آزادی سایر اسرای فرقه مجاهدین محقق شود.

 

 

 سایت ایران قلم از انتشار مطالب و مقالاتی که در آن کلمات توهین آمیز استفاده شده، معذور است

مسئولیت مطالب درج شده بر عهده نویسندگان آن می باشد